Sunday, February 14, 2010

Dinar Muamalat Sdn.Bhd.(875082-X)

DINARHIJJAZ NETWORK merupakan satu bentuk perniagaan.Ia amat bersesuaian dengan dunia IT masa kini.

DINARHIJJAZ NETWORK melakukan usaha sama dengan DINAR MUAMALAT SDN BHD yang beralamat di :


no 77 & 75 Jalan Tiaj 1/4,
Bandar Puncak Alam,
42300 Shah Alam,
Selangor.


DINAR HIJJAZ NETWORK ini berkonsepkan "WORD OF MOUTH MARKETING".iaitu syarikat membayar KOMISYEN atau BONUS kepada anda diatas usaha anda mengiklankan DINARHIJJAZ ini kepada umum.Bayaran komisyen akan di buat 2 kali sebulan.

Perniagaan ini berkonsepkan muamalat islam.Tiada unsur skim cepat kaya dan tiada pengambilan deposit.Ia terbuka kepada semua kaum.

Apa yang menarik ialah,syarikat ini adalah milik kumpulan nasyid popular tanahair,yang sudah tidak asing lagi bagi kita semua,iaitu kumpulan HIJJAZ.Perniagaan ini diterajui 100% oleh Hijjaz Trade Corporation,milik penuh kumpulan HIJJAZ dan Dinar Muamalat Sdn Bhd.

produk yang dikeluarkan oleh syarikat ini telah mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia.

Hijjaz Trade Corporation (HTC) menerusi Dinarhijjaz Network telah membuka peluang kepada kita semua satu bentuk perniagaan menerusi e-Dagang.Bersesuaian dengan peredaran zaman yang serba moden ini.

Dinarhijjaz mempunyai kelebihan yang tersendiri apabila semua gerak kerja yang dilakukan tidak perlu lagi kepada helaian kertas.semuanya hanya terletak pada `KLIK` di hujung jari anda semua,melalui laman web www.dinarhijjaz.com semuannya secara online

0 comments: